مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:352023-01-05سياسي

بهترین راهکار برای مهار تورم، تمرکز بر رشد تولید در کشور است


نائب رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تورم در کشور، گفت: بهترین راهکار برای مهار تورم تمرکز بر رشد تولید در کشور است و در کنار آن کاهش تورم می تواند شرایط را تغییر دهد.

- ایسنا/زنجان نائب رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط تورم در کشور، گفت: بهترین راهکار برای مهار تورم تمرکز بر رشد تولید در کشور است و در کنار آن کاهش تورم می تواند شرایط را تغییر دهد.

مصطفی طاهری ظهر امروز (15 دی ماه) در نشست سیاسی هادیان سیاسی سپاه زنجان، با بیان اینکه در ایران شاهد تورم انباشته هستیم، اظهار کرد: از سال 1397 همه سال ها تورم بالای 35 درصد بود که دولت سیزدهم تلاش کرد شرایط را بهبود ببخشد که بعد از اصلاحات ارزی بار دیگر تورم افزایش یافت و این به معنی کاهش ارزش پول ملی و سرمایه مردم است.

وی تصریح کرد: برای برخورد با این وضعیت چندین راه حل وجود دارد.

مشکل فعلی در کشور موضوع درآمدها است.

اختلافی که بین حقوق و درآمد مردم وجود دارد در مقایسه با هزینه های موجود کم است و به خاطر تورم، درآمد با هزینه هم خوانی ندارد و مجموع این موارد باعث نارضایتی شده است.

به نظر بهترین راهکار در شرایط فعلی افزایش درآمد شغلی است که این امر منوط به تولید است و اگر تولید رشد کند کشور رشد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین راهکار برای مهار تورم، تمرکز بر رشد تولید در کشور است

بهترین راهکار برای مهار تورم، تمرکز بر رشد تولید در کشور است