مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 19:052023-01-05اقتصادي

وزیر کشور: تولید بنزین یورو 5 در اصفهان آغاز می شود


تهیه و تولید سوخت یورو 5 توسط وزارت نفت در دست پیگیری است و به زودی پالایشگاهی در زمینه تولید بنزین یورو 5 در اصفهان راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه مراسم واگذاری 569 دستگاه خدماتی و حمل و نقل عمومی به شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: هوای پاک مساله مهمی است و برخی کار های اساسی همچون موضوع سوخت در دست اقدام است.

وی افزود: تهیه و تولید سوخت یورو5 توسط وزارت نفت در دست پیگیری است و به زودی پالایشگاهی در زمینه تولید بنزین یورو 5 در اصفهان راه اندازی خواهد شد.

وحیدی اضافه کرد: در حال حاضر بنزین یورو 5 در برخی نقاط کشور در حال استفاده است و توسعه سوخت با کیفیت برای کاهش آلودگی ناشی از حمل و نقل در دستور کار است، همچنین منابع ثابت آلایندگی هوا شناسایی خواهند شد تا سوختشان اصلاح و نصب فیلترینگ انجام شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه هر شهر آلوده کشور باید برنامه خاص خود را برای حل مشکل آلودگی هوا داشته باشد، تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این امر با محیط زیست است و وزارت کشور هم به این سازمان کمک می کند، بازگشت به روستا ها یک شعار مهم است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بازگشت به روستا یک شعار مهم است و ما باید در روستا ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: تولید بنزین یورو 5 در اصفهان آغاز می شود

وزیر کشور: تولید بنزین یورو 5 در اصفهان آغاز می شود