مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 18:352023-01-05حوادث

آمار نگران کننده قاتل خاموش در قزوین/ 36 مسموم و یک فوتی در نیمه اول دی ماه


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین گفت: طی 14 روز گذشته، مسمومیت 36 نفر و فوت یک نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان قزوین به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  قزوین، حسن اسماعیلی اظهار کرد: طی 14 روز گذشته، مسمومیت 36 نفر و فوت یک نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان قزوین به ثبت رسیده است.

وی افزود: در ارتباط با حوادثی که از ابتدای دی ماه به اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین اعلام شده، در مجموع ثبت 2 هزار و 554 ماموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس قزوین گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین ادامه داد: در پی مأموریت های انجام شده 1368 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 1000 نفر نیز در محل حادثه از خدمات اورژانس استفاده کرده اند.

اسماعیلی ادامه داد: در این مدت 18 هزار و 124 تماس با مرکز اورژانس قزوین برقرار شده که متاسفانه از تعداد کل تماس ها، 370 مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی اضافه کرد: از مجموع مأموریت های ثبت شده طی 14 روز گذشته، 483 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 466 مورد نیز در ارتباط با حوادث غیرترافیکی بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین درباره تعداد افرادی که طی این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده اند نیز گفت: در این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نگران کننده قاتل خاموش در قزوین/ 36 مسموم و یک فوتی در نیمه اول دی ماه

آمار نگران کننده قاتل خاموش در قزوین/ 36 مسموم و یک فوتی در نیمه اول دی ماه