مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:552023-01-05سياسي

تکریم همسران و مادران شهدا در خراسان جنوبی


همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، از مادران و همسران شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، از مادران و همسران شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در تقویم کشور به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است؛ مناسبتی که فرصت و بهانه ای برای تجلیل و قدردانی از اسوه های صبر و استقامت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، امروز پنجشنبه 15 دی در مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا با اشاره به اینکه حضرت ام البنین(س) با کلام و اشعار سوزناک و بیانات خود مردم را نسبت به واقعه عاشورا مطلع می کرد تا جایی که دوست و دشمن به گریه می افتاد، گفت: یکی دیگر از از نکات قابل توجه و برجسته حضرت ام البنین این است که علمای بزرگ برای گرفتن حوائج خود به ایشان متوسل می شدند.

وی به الگوگیری مادران و همسران شهدا از حضرت ام البنین(س) و نقش ارزشمند آنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم همسران و مادران شهدا در خراسان جنوبی

تکریم همسران و مادران شهدا در خراسان جنوبی