مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:552023-01-05پزشكي

زمین گیر شدن 30 آمبولانس علوم پزشکی یاسوج


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است سری به محوطه نقلیه دانشگاه علوم پزشکی بزنید، متوجه خواهید شد که قریب به 30 دستگاه آمبولانس زمین گیر شده و تعمیر آنها هم هزینه زیادی دربر خواهد داشت.

- محمد غلام نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در سفر رییس اورژانس کشور به استان او را به دیدن این حجم بزرگ آمبولانس در محوطه نقلیه دانشگاه بردم و از ایشان خواستم که این مطالبه فراموش شده و عمومی را جدی و از منابع وزارتی مساعدت نمایند که قول مساعدت در تعمیر و تجهیز آمبولانس ها دادند و عنوان کرد که در یکی دوسال اخیر وزارت بهداشت هیچ آمبولانسی خریداری نکرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: ناوگان اورژانس این دانشگاه در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار دارد و در شهرستان های استان بیشتر آمبولانس ها توان اعزام بیمار به استان های همجوار را ندارند و برخی تنها در حد جابجایی شهری استفاده می شوند.

غلام نژاد تصریح کرد: با وجود سطح بالای اعزام روزانه بیماران استان کهگیلویه و بویراحمد، کمبود تجهیزات پزشکی و نداشتن ناوگان مجهز اعزام، همه و بخصوص سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و خیرین را برای کمک به بخش سلامت دعوت می کنیم.

وی از رسانه ها تقاضا کرد؛ نیازهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را در بخش سلامت منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین گیر شدن 30 آمبولانس علوم پزشکی یاسوج

زمین گیر شدن 30 آمبولانس علوم پزشکی یاسوج