مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:502023-01-05سياسي

وزیر کشور: هدف دشمن اختلاف بین مردم و مسئولین است


وزیر کشور با تاکید بر اهمیت برخورد با کرامت و بااخلاق و متواضعانه در قبال مردم، متذکر شد: در بعضی مواقع کارهای بزرگ به دلیل برخورد نامناسب با مردم انجام نمی شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر احمدوحیدی وزیر کشور عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر رضویه اظهار کرد: دشمن با تزریق یاس و ناامیدی در کشور به دنبال این است که کشور پیشرفت نکند اما کارها به حمدالهی پیش می رود و به طور زمانبندی شده انجام می شود.

وی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد این مسائل برای مردم روشن شود و خدمتگزاری مسئولین آشکار گردد، افزود: در جمهوری اسلامی همه مسئولین خودرا خدمتگزار مردم می دانند و اگر مردم این را احساس کنند بخش زیادی از مسائل ما حل خواهد شد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت برخورد با کرامت و بااخلاق و متواضعانه در قبال مردم، متذکر شد: در بعضی مواقع کارهای بزرگ به دلیل برخورد نامناسب با مردم انجام نمی شود و باید به روابط بین مردم و مسئولین اهمیت داد.

هدف دشمن نیز اختلاف بین مردم و مسئولین است.

اگر مردم احساس کنند مسئولین از خودشان نیستند، گسستگی اجتماعی پیش می آید.

وحیدی همچنین در خطاب به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر رضویه بیان کرد: قرار بر تغییر مسئولین در این شهر نیست و کارها با استواری کامل با مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: هدف دشمن اختلاف بین مردم و مسئولین است

وزیر کشور: هدف دشمن اختلاف بین مردم و مسئولین است