مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 17:202023-01-05اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 22 درصدی پروژه های فلزی_معدنی در دوره 11 ماهه


هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره 11 ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره 11 ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه و بررسی شد.

محمد مخبر در این جلسه که با حضور دستیار ویژه اقتصادی رییس جمهور و مدیران عامل هلدینگ های بزرگ صنعتی، فولادی، معدنی و پتروشیمی برگزار شد، تاکید کرد: یکی از اولویت های اصلی اقتصادی دولت سیزدهم، رفع موانع و مشکلات اجرای 48 طرح بزرگ پیشران اقتصاد ملی و تکمیل بهنگام آنها طبق برنامه است.

معاون اول رییس جمهور همچنین تصریح کرد: علاوه بر اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی که از سالیان گذشته بر زمین مانده است، دولت مصمم است تا هر طرحی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، تا مرحله اجرایی و عملیاتی شدن نظارت و پیگیری مستمر شود.

در این جلسه گزارش دوره 11 ماه عملیات اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارائه و اعلام شد که 48 پروژه تعریف شده در قالب پیشرانان پیشرفت ایران در این مدت علاوه بر انجام طرح های مطالعاتی و تأمین منابع مالی و سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 22 درصدی پروژه های فلزی_معدنی در دوره 11 ماهه

پیشرفت فیزیکی 22 درصدی پروژه های فلزی_معدنی در دوره 11 ماهه