مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:352023-01-05سياسي

سند برنامه 10 ساله فضایی ایران را تبدیل به قطب فضایی منطقه می کند


وزیر ارتباطات برنامه 10 ساله فضایی را حاصل بیش از 60 جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات درباره جلسه شورای عالی فضایی که شب گذشته (14 دی ماه) با حضور رییس جمهور برگزار شد، در صفحه شخصی خود یادداشتی نوشت.

وزیر ارتباطات نوشت: امشب دومین جلسه شورای عالی فضایی در دولت سیزدهم به ریاست رییس جمهور برگزار شد.

نکته قابل توجه این است که شورای عالی فضایی بعد از بیش از یک دهه تعطیلی، در دولت سیزدهم دوباره احیا شده و به سرعت در حال طرح ریزی برای پیشبرد اهداف عالی فضایی کشور است.

وی با اشاره به دستور کار جلسه یادآور شد: مهمترین دستور کار دومین جلسه شورای عالی فضایی، بررسی و تصویب برنامه 10 ساله فضایی کشور بود.

این برنامه که حاصل بیش از شصت جلسه و نشست تخصصی و نخبگانی است، گام بلند دولت سیزدهم در راستای توسعه صنعت فضایی و فراهم سازی خدمات فناورانه فضاپایه جدید برای مردم در حوزه های مختلف است.

زارع پور تاکید کرد: این سند که بر تبدیل شدن کشور به قطب صنعت فضایی منطقه تاکید دارد، با حمایت و همراهی تمامی دستگاه ها و بازیگران کلیدی صنعت فضایی با محوریت سازمان فضایی ایران در دولت سیزدهم تهیه و امشب پس از تصویب با امضای رییس جمهور به ریل اجرا افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند برنامه 10 ساله فضایی ایران را تبدیل به قطب فضایی منطقه می کند

سند برنامه 10 ساله فضایی ایران را تبدیل به قطب فضایی منطقه می کند