مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 16:152023-01-05دانش

برگزاری نخستین جشنواره علمی شهیدچمران در همدان/ مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه


معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره علمی شهید چمران در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا پایان دی ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

- مجید کزازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران ویژه اساتید، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره علمی ابتدا رقابت در سطح استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی استان تا پایان دی ماه 1401 فرصت دارند آثار علمی خود را در سامانه جشنواره http://bajchamran.

ir ثبت کنند گفت: البته این جشنواره فقط منوط به شرکت اساتید و فرهیختگان بسیجی نیست و همه اساتید و فرهیختگان استان می توانند در آن شرکت کنند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان همدان خاطرنشان کرد: در مرحله اول این جشنواره، آثاری در سطح استانی مورد ارزیابی قرار می گیرد و در یک رویدادی هم 12 نفر از برگزیدگان معرفی و جوایزی به آنها اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه منتخبین استانی در رقابت کشوری این جشنواره نیز شرکت خواهند کرد تا بهترین ها در این بخش انتخاب شود افزود: این رقابت در سطح علمی، فناوری، نوآوری، فرهنگی، اقتصادی، مهندسی و  در همه رشته های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره علمی شهیدچمران در همدان/ مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه

برگزاری نخستین جشنواره علمی شهیدچمران در همدان/ مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه