مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:502023-01-05پزشكي

17 بیمار مشکوک به کرونا در سمنان بستری شدند


معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه شاهد افزایش موارد مشکوک به کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه هستیم، گفت: 17 بیمار مشکوک به کرونا هم اکنون بستری هستند.

- سعید کساییان در گفتگو با در شهرستان های تابعه دانشگاه بستری شدند، تاکید داشت: چند نفر از این بیماران متأسفانه در آی سی یو بستری هستند.

کساییان با بیان اینکه مهمترین توصیه ما به مردم سمنان، واکسیناسیون مقابله با کرونا است، گفت: در ماه های اخیر، بنا به دلایل مختلف مراجعه مردم سمنان برای واکسیناسیون، کاهش زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه سویه جدید کرونا به جز چند استان محدود، هنوز وارد استان های دیگر مانند سمنان نشده اما این به معنای عادی انگاری شرایط نیست، افزود: علی رغم اینکه سویه جدید کرونا در کشورمان دیده شده اما هنوز هم مراجعه برای واکسن کرونا در شهرستان های تابعه دانشگاه، روند کاهشی داشته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه کسانی که 18 سال به بالا دارند و کسانی که شش ماه از آخرین دز واکسن کرونایشان گذشته، می بایست واکسن را تزریق کنند زیرا ایمنی بدن در برابر این ویروس، کاهش پیدا می کند، گفت: تمام مراکز درمانی و بهداشتی تزریق واکسن کرونا صورت می گیرد همچنین واکسن به اندازه کافی در درمانگاه های شهری و روستایی موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 بیمار مشکوک به کرونا در سمنان بستری شدند

17 بیمار مشکوک به کرونا در سمنان بستری شدند