مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:402023-01-05سياسي

موضوع حجاب در کشور ما قانون است/ مجلس انقلابی یک حقیقت و واقعیت است


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع حجاب در کشور ما قانون است و باید قانون رعایت شود، ضمن اینکه اگر کسی به هر قانونی اعتراضی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ ظهر امروز همایش هادیان سیاسی با حضور  علی نیکزاد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، مصطفی طاهری،و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان ارشد استان برگزار شد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی بود در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 3535 شهید استان به اخلاص و ولایت پذیری شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی، شجاعت ویژه ای داشت و همین شجاعت وی باعث می شد در همه میدان های سخت حضور داشته باشد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به مشکلات حال حاضر در کشور از جمله اقتصادی اشاره کرد و گفت: این طور نیست که بگوییم مشکلی نداریم و همه چیز گل و بلبل است، ما مشکلات داریم اما راه حلی هم برای همه مشکلات وجود دارد.

نیکزاد با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی راه مستقیم و گفتمان امامین را در پیش گرفته است، افزود: راه انقلاب درست و گفتمان انقلاب حق است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به جمهوری اسلامی می گویند یا سلطه پذیر و یا سلطه گر باش، اظهار داشت: جمهوری اسلامی هم در مقابل می گوید من هیچ کدام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حجاب در کشور ما قانون است/ مجلس انقلابی یک حقیقت و واقعیت است

موضوع حجاب در کشور ما قانون است/ مجلس انقلابی یک حقیقت و واقعیت است