مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:302023-01-05ورزشي

طالقانی: سهم هیات فوتبال خوزستان از 27 صدم درصد مالیات کجاست؟


رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به عدم حمایت مالی از این هیات در استان، گفت: سهم هیات فوتبال خوزستان از 27 صدم درصد مالیات کجاست؟ - ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به عدم حمایت مالی از این هیات در استان، گفت: سهم هیات فوتبال خوزستان از 27 صدم درصد مالیات کجاست؟ عبدالکاظم طالقانی امروز پانزدهم دی ماه در مجمع عمومی هیات فوتبال استان خوزستان که با حضور مهدی تاج و اعضای هیئت رییسه فدراسیون در اهواز برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد هیات استان در سه ماهه گذشته، اظهار کرد: 95 تیم در این سه ماه به عنوان باشگاه در مسابقات رده های سنی مختلف استات حضور داشتند و توانستیم این مسابقات را به خوبی برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در همین رقابت ها 584 داور و در مسابقات کشوری 91 داور استان مورد استفاده قرار گرفتند و 131 مربی توانستند در مسابقات حضور داشته باشند.

در بخش آموزش نیز 131 مربی ارتقا پیدا کردند.

استان خوزستان در مجموع 78 تیم در لیگ های مختلف کشوری دارد.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: فعالیت هیات نیز در دو بخش استعدادیابی و پر کردن اوقات فراغت جوانان است؛ برای پر کردن اوقات فراغت جوانان نظام ها و دولت ها باید کمک کنند و این در حالی است که ما در طول سال، 3 تا 4 میلیارد برای مسابقاتی که توضیح دادم و بحث آموزش هزینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالقانی: سهم هیات فوتبال خوزستان از 27 صدم درصد مالیات کجاست؟

طالقانی: سهم هیات فوتبال خوزستان از 27 صدم درصد مالیات کجاست؟