مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 15:252023-01-05سياسي

وصیت نامه شهیدسلیمانی نشر داده شود/ تأکید سردار بر ولایت پذیری و وحدت


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان ضمن توصیه به مطالعه و نشر وصیت نامه شهید سلیمانی گفت: سردار در وصیت نامه خود بر دفاع از ولایت و وحدت بین شیعه و سنی تاکید دارند دو موضوعی که امروز توجه به آن ها بیش از هر زمان دیگری در جامعه نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مجید صفدریان بعدازظهر امروز در مراسم سومین سالگرد  شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان سردار سلیمانی این شهرستان اظهار کرد: شهید سلیمانی باعزت بود؛ اما بعد از شهادتش در بین مردم مظلوم جهان عزتش افزون تر شد، چراکه این شهید عزیز در چهل و سه سال مجاهدت به دنبال رضایت پروردگار بود نه پست و مقام و شهرت! وی با اشاره به اینکه شهیدسلیمانی فرماندهی جبهه مقاومت و ایستادگی حق در برابر ظلم و جور استکبار و استعمار در جهان را بر عهده داشت تاکید کرد: تاثیرگذاری این سردار شهید تنها محدود در جامعه ایران و منطقه نبود و شخصیت جهانی بود و این موضوع امروز بعد از شهادتش ملموس و مشهود است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد توسط ایران، آن را اقدام بی سابقه ای دانست و گفت: تاکنون هیچ کشوری جرات نکرده بود به منافع آمریکا حمله کند؛ اما بعد از شهادت سردار سلیمانی، ایران به برکت خون سردار و شهیدان دفاع مقدس این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه شهیدسلیمانی نشر داده شود/ تأکید سردار بر ولایت پذیری و وحدت

وصیت نامه شهیدسلیمانی نشر داده شود/ تأکید سردار بر ولایت پذیری و وحدت