مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:552023-01-05اجتماعي

تابلوهای روزشمار افتتاح پروژه در اراک، ناکارآمد و غیرواقعی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تابلوهای روزشمار افتتاح پروژه در شهر اراک را ناکارآمد و غیرواقعی عنوان کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تابلوهای روزشمار افتتاح پروژه در شهر اراک را ناکارآمد و غیرواقعی عنوان کرد.

محسن خیرمند 15 دی در کارگروه تخصصی تصادفات استان مرکزی اظهار کرد: هر پروژه عمرانی که شهرداری های استان در سطح شهر شروع می کنند به صورت بالقوه نقاط اطراف آن پروژه را به منطقه ای حادثه خیز از حیث ترافیکی تبدیل می کنند، لذا لازم است پیشبرد این پروژه ها با رعایت کامل حقوق شهروندان در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام شود و اعداد نمایش داده شده بر روی تابلوهای روزشمار افتتاح پروژه صرفا جهت رفع تکلیف درج نشود بلکه طی جلسات کارشناسی با نظارت دفتر فنی استانداری مرکزی، شهرداری و پیمانکار مربوطه اعدادی را جهت نمایش در روی این تابلوها پیشنهاد دهند که معقول و منطقی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با اشاره به بالابودن آمار تصادفات درون شهری در سطح شهر اراک افزود: حفظ جان، سلامتی و مال همشهریان ایجاب می کند که تمامی دستگاه های متولی حوزه ترافیک به تکالیف قانونی خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهای روزشمار افتتاح پروژه در اراک، ناکارآمد و غیرواقعی

تابلوهای روزشمار افتتاح پروژه در اراک، ناکارآمد و غیرواقعی