مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:352023-01-05سياسي

کنفرانس بین المللی مدیریت گردشگری سال آینده در اردبیل برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پوستر دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استان اردبیل رونمایی شد.

در این مراسم، حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو؛ دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: اکوتوریسم، گردشگری سلامت، گردشگری شهری و روستایی، مدیریت گردشگری، اقتصاد گردشگری، گردشگری فرهنگی، گردشگری و توسعه پایدار، فناوری های نوین و گردشگری، گردشگری و کرونا و پلیس و گردشگری از جمله محورهای همایش خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: جهت حضور در این همایش علاقمندان، دانشجویان و اساتید حوزه گردشگری می توانند مقالات خود را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی مدیریت گردشگری سال آینده در اردبیل برگزار می شود

کنفرانس بین المللی مدیریت گردشگری سال آینده در اردبیل برگزار می شود