مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:352023-01-05اجتماعي

برفروبی و نمک پاشی 1700 کیلومتر باند از راه های خمین


عملیات برفروبی و نمک پاشی در هزار و 700 کیلومتر باند از راه های شهرستان خمین انجام شد.

- حمیدرضا قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان خمین، از ساعات پایانی شب گذشته تا صبح امروز در یک هزار و 700 کیلومتر باند از راه های آن شهرستان عملیات راهداری زمستانی در قالب برفروبی و پخش مخلوط ماسه و نمک صورت گرفته است.

وی افزود: تلاش راهداران خمین همچنان برای برقراری تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی تحت پوشش آن شهرستان همچنان ادامه دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خمین گفت: طی 12 ساعت گذشته بیش از 170 تن مخلوط ماسه و نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدگی و انسداد محورها در سطح جاده های شهرستان خمین پخش شده است تا کاربران جاده ای سفری ایمن داشته باشند.

وی یکی از مهم ترین عناصر رانندگی در هنگام بارش برف را استفاده از زنجیرچرخ عنوان کرد و افزود: متأسفانه اغلب سوانح جاده ای در هنگام بارش برف بعلت عدم استفاده رانندگان از زنجیرچرخ است که باید توجه ویژه ای به مسئله صورت پذیرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خمین خاطرنشان کرد: طی ساعات گذشته بیشترین میزان بارش ها در شبکه راه های این شهرستان در محور خمین-اراک صورت گرفته که با حضور به موقع و تلاش مستمر راهداران، هیچگونه مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی و نمک پاشی 1700 کیلومتر باند از راه های خمین

برفروبی و نمک پاشی 1700 کیلومتر باند از راه های خمین