مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 14:102023-01-05سياسي

محفل ادبی «ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست» در بهاباد برگزار شد


محفل ادبی «ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیر حسین قربانی، با حضور شهردارو رییس شورای شهر و جمعی از مسئولان و دانش آموزان و شاعران بهابادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.

- محفل ادبی ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست در بهاباد برگزار شد ایسنا/یزد محفل ادبی ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیر حسین قربانی، با حضور شهردارو رییس شورای شهر و جمعی از مسئولان و دانش آموزان و شاعران بهابادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.

محمد مهدی اسماعیل زاده بهابادی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهاباد در این محفل ادبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیر حسین قربانی، با بیان این که شهید سلیمانی یک اُسطوره ی واقعی در دنیای امروز است، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، الگوی بصیرت است.

وی توضیح داد: شهید سلیمانی، وجود خویش را فدا و انفاق کرد تا امنیت و صلح برای اُمت اسلامی، برقرار شود و شخصیت ایشان، مصداق بارز تعریف بصیرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل ادبی «ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست» در بهاباد برگزار شد

محفل ادبی «ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی هاست» در بهاباد برگزار شد