مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:502023-01-05سياسي

22 هنرمند در کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» مشارکت دارند


رییس حوزه هنری گلستان از مشارکت 22 هنرمند در کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» خبرداد و گفت: این کارگاه تا روز جمعه ادامه دارد.

- گرگان- رییس حوزه هنری گلستان از مشارکت 22 هنرمند در کارگاه خلیج گرگان سهمی برای آیندگان خبرداد و گفت: این کارگاه تا روز جمعه ادامه دارد.

سید حسام بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در راستای مسأله محور در حوزه هنری، کارگاه طراحی و تبلیغات شهری خلیج گرگان سهمی برای آیندگان از روز چهارشنبه در گرگان آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ادامه دارد.

رییس حوزه هنری گلستان افزود: 22 هنرمند از گلستان در این کارگاه حضور یافته و نزد احسان جعفر پیشه از اساتید برتر ملی آموزش های لازم را می بینند.

وی بیان کرد: روز اول این کارگاه به آموزش های گرافیکی، ایده یابی و گفتگو پیرامون سوژه ها برگزار شد و از امروز (پنج شنبه) هنرمندان کار تولید را آغاز کرده اند.

بنی فاطمه با بیان اینکه آثار خلق شده در فضای مجازی و فضاسازی شهری استفاده خواهند شد، گفت: این کارگاه از ساعت هشت صبح تا هفت عصر در نگارخانه شهید آوینی حوزه هنری گلستان برپا است.

رییس حوزه هنری گلستان اضافه کرد: بنا داریم حساسیت موضوع خلیج گرگان و اوضاع رو به افول آن را با زبان هنر نشان دهیم و مسئولان را نسبت به پیگیری مشکلات آن حساس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هنرمند در کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» مشارکت دارند

22 هنرمند در کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» مشارکت دارند