مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:452023-01-05سياسي

نخبه واقعی میهن پرست است و در مقابل مشکلات پایداری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سرلشکر منصور ستاری، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: نخبه واقعی میهن پرست است و در کنار وطن می ایستد و در مقابل مشکلات و چالش های مرتبط با وطن پایداری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سرلشکر منصور ستاری، اظهار داشت: نخبه واقعی کسی است که ویژگی ها و صفات خوب و بارزی نسبت به دیگر افراد جامعه داشته باشد.

یکی از این صفات بارز، میهن پرستی است که تفاوت جدی با میهن دوستی دارد.

میهن پرستی به معنای ایستادن در کنار وطن و پایداری در مقابل مشکلات و چالش های مرتبط با وطن است.

دهقانی فیروزآبادی افزود: اگر نخبه ای میهن پرست باشد، همه انرژی و توان خود را برای رفع نواقص کشور می گذارد و وطن را مادر خود می داند و با دلسوزی برای رفع مشکلات آن تلاش می کند.

معاون علمی رییس جمهور از خدمات و تلاش های سورنا ستاری معاون پیشین علمی و فناوری برای تثبیت و تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور تقدیر کرد و گفت: زمانی که دکتر ستاری معاونت علمی را تحویل گرفتند، با معاونتی که تحویل دادند، بسیار متفاوت، پربارتر، رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه واقعی میهن پرست است و در مقابل مشکلات پایداری می کند

نخبه واقعی میهن پرست است و در مقابل مشکلات پایداری می کند