مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:402023-01-05اقتصادي

تایید صحت انعقاد بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر


رییس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، در فاصله چند ماه مانده تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، خبر گزارش دفتر وزارت امور خارجه ایران در کشور قطر مبنی بر انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان با ارزش اولیه 300 میلیون دلار که با حضور سفیر ایران در قطر و وزیر دارایی قطر و جمعی از شخصیت های سیاسی و اقتصادی دو کشور، فی مابین یکی از برندهای شاخص زعفران ایران و یکی از بزرگترین و خوشنام ترین تجّار قطری، منعقد شد، در صدر اخبار اقتصادی ایران و کشورهای فعال در بازار زعفران جهان قرار گرفت.

این قرارداد که به گفته کارشناسان و فعالان بازار زعفران در نوع خود بی نظیر می باشد در مدت کوتاهی توانست ضمن اثر مثبت بر رونق بازار زعفران ایران، شادی و امید را در دل کشاورزان زحمت کش زعفران کشور به ارمغان آورد.

اکنون چند ماه پس از رسانه ای شدن این قرارداد و پس از پایان فصل برداشت، با جو سازی های ایجاد شده به دلیل مصاحبه های پی در پی برخی از دلالان و مافیای زعفران در رسانه ها در جهت زیر سوال بردن این قرارداد و همچنین ایجاد جوّ روانی در بازار برای کاهش قیمت زعفران در فصل برداشت طلای سرخ، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صحت انعقاد بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر

تایید صحت انعقاد بزرگترین قرارداد زعفران جهان میان ایران و قطر