مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:202023-01-05حوادث

آتش سوزی در غرب مازندران مهار شد


به دلیل وزش باد گرم در روز چهارشنبه و عوامل انسانی، سه نقطه از جنگل در حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر دچار حریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر، گفت: آتش سوزی که از روز گذشته در بخشی از جنگل های غرب مازندران روی داده بود با کمک نیروهای یگان حفاظت و کمک های مردمی مهار شد.

مهرداد خزایی پول در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل وزش باد گرم در روز چهارشنبه و عوامل انسانی، سه نقطه از جنگل در حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر دچار حریق شد.

وی در خصوص نقاطی که دچار آتش سوزی رخ داد، افزود: سطحی در حدود پنج هزار متر مربع در منطقه چشمه گردو نوشهردچار حریق شد که علاوه برآتش سوزی سطحی، چند اصله درخت خشک سرپا از گونه انجیلی دچار آتش سوزی تنه ای شد.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی مازندران-نوشهر، تصریح کرد: سطحی در حدود سه هکتار در منطقه دارنو نیز که منطقه صعب العبوری بود دچار حریق شد و پس از مشکلات زیادی که برای دسترسی نیروهای یگان حفاظت وجود داشت سرانجام اطفاء شد.

این مسئول یادآور شد: در منطقه ایلواشم (دلسم و ویسر) نیز بخشی از جنگل در حدود یک هکتار به صورت نقاط پراکنده دچار حریق سطحی و تنه ای درختان خشک افتاده و سرپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در غرب مازندران مهار شد

آتش سوزی در غرب مازندران مهار شد