مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:152023-01-05سياسي

آمریکا برای امتیاز گرفتن از ایران اغتشاشات را طراحی کرد


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به هماهنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد اغتشاش در کشور گفت: آنها به دنبال این بودند که ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین طائب در جمع دانشجویان دانشگاه اراک اظهار داشت: شرایط جهانی به گونه ای است که سرعت تحول ها از سرعت پیش بینی ها بیشتر است و بحث تغییر هندسی سیاسی جهان و اینکه جهان چند قطبی می شود و بازیگران اصلی این نظام چه کسانی هستند، زیاد است.

طائب گفت: در آمریکا، آمریکایی ها یک برآوردی نسبت به خود اعلام می کنند که این برآورد بر اساس 2 سند استراتژی امنیت ملی آمریکا و استراتژی امنیت ملی بایدن است؛ آنها می گویند آمریکا مشکلات داخلی و چالش های بین المللی دارد که اگر تا 2025 بر آنها غلبه کند می شود کدخدای دهکده جهانی وگرنه همانند شوروی فرو می پاشد که البته در سند بایدن این مهم تا سال 2030 پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: آمریکا با اسراییل هماهنگ کرده بود تا در ایران ناامنی ایجاد کنند و در مهرماه اغتشاشات انجام دهند و ایران ضعیف شود و با امتیاز دادن به برجام برگردد.

مشاوره فرمانده کل سپاه بیان کرد: پس از فروپاشی شوروی، آمریکایی ها تلاش کردند جهان را به سمت تک مدیریتی به همراه پیشرفت بدون دخالت دین حرکت دهد اما انقلاب اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای امتیاز گرفتن از ایران اغتشاشات را طراحی کرد

آمریکا برای امتیاز گرفتن از ایران اغتشاشات را طراحی کرد