مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:502023-01-05سياسي

با اوباشی که فحش رکیک می دهند، انقلاب نمی شود


معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: حمله مسلحانه به نظام با قاطع ترین پاسخ همراه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار عبدالمحمد رئوفی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: سالروز شهادت حاج قاسم بعد از رحلت امام خمینی (ره) دومین اتفاق پرغصه ایران اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مردم قدرشناسی کردند و آنچه در توان داشتند در سراسر کشور و دنیا برای جانفشانی، شجاعت، جسارت، ایمان و ولایت پذیری حاج قاسم آنگونه که در شان ایشان بود انجام دادند.

سردار رئوفی به صداقت حاج قاسم در بعد معنوی، نظامی، مدیریتی و دیپلماسی اشاره کرد و گفت: از ابتدای جنگ تا شهادت توفیق ارتباط تنگاتنگی با حاج قاسم را داشتم؛ ایشان مرد بسیار بزرگی بود و مردم با شناخت ایشان ارادت خاصی به حاج قاسم داشتند و دارند.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: حاج قاسم زمینه ساز حضور تمام قد و ظرفیت نیروی جبهه مقاومت در صحنه های جنگ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اوباشی که فحش رکیک می دهند، انقلاب نمی شود

با اوباشی که فحش رکیک می دهند، انقلاب نمی شود