مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:212023-01-05سياسي

احمد مازنی: جای روزنامه نگاران زندان نیست


آیا مقامات محترم قضایی، اجرایی و مجلس یازدهم هیچ احساس عاطفی نسبت به این جماعت ندارند؟ اینها معایب شما را به شما و مردم عرضه می کنند، حق شان زندان است؟ گیریم که یک جاهایی اشتباه می کنند، - حق شان بازداشت است؟ اگر وزیر ارشاد واقعا وزیر ارشاد بود نباید اجازه می داد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این همه مورد بی مهری قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد مازنی، نماینده تهران در مجلس دهم وفعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: هر روز که خبر بازداشت یک خبرنگار را می شنوم، دلم می شکند.

بین بنده و امثال بنده که با بسیاری از این عزیزان در مجلس ارتباط داشتیم و به عنوان خبرنگار پارلمانی سازمان ها با نمایندگان در ارتباط بودند، نوعی ارتباط عاطفی برقرار است.

همچنین به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی در سال سوم و عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته فرهنگ، هنر و رسانه در چهار سال نمایندگی مجلس دهم، با بسیاری از خبرنگاران و اصحاب رسانه در ارتباط بودم و این ارتباط تا حدودی بعد از اتمام دوره نمایندگی ادامه دارد.

خدا می داند با این میزان ارتباط نسبت به دختران و پسران جوان خبرنگار احساس پدری را دارم که فرزندانش در زندانند! آیا مقامات محترم قضایی، اجرایی و مجلس یازدهم هیچ احساس عاطفی نسبت به این جماعت ندارند؟ اینها معایب شما را به شما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مازنی: جای روزنامه نگاران زندان نیست

احمد مازنی: جای روزنامه نگاران زندان نیست