مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 11:152023-01-05اقتصادي

سهامدار آذرآب شنبه تغییر می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از تغییر سهامدار آذرآب و رفع مشکلات این شرکت در هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حسن میرزاخانی صبح امروز در اولین گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی اظهار کرد: فعال سازی صنایع راکد و غیرفعال و نیمه فعال یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم بوده که قدم های خوبی در این راستا برداشته شده است.

وی تصریح کرد:  صنایع بزرگ استان از جمله هپکو، آذرآب، آونگان، کمباین سازی، ماشین سازی و لوله و پروفیل صفا ساوه طی سال های اخیر با مشکلاتی مواجه بودند که راستای رفع مشکلات این واحدها در کنار سایر واحدهای دیگر جلسات متعددی طی ماه های اخیر بزرگ و بخش عمده ای از مشکلات این واحدها برطرف شده است.

معاون امور اقتصادی استان مرکزی با بیان اینکه در آشوب های اخیر با وجود تمام تلاش های دشمنان هیچ تنش کارگری در استان صورت نگرفت، افزود: به دنبال سفر تیرماه رییس جمهور به استان مرکزی و تاکید وی بر رفع مشکلات آذرآب این مهم در دستور کار قرار گرفت و  با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود از شنبه پیش رو مشکل آذراب به صورت کامل حل شود.

میرزاخانی گفت: شنبه آینده اخبار خوبی از طریق سازمان بورس دریافت می کنیم و مطالبه اصلی کارگران آذراب که تغییر سهامدار بود محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامدار آذرآب شنبه تغییر می کند

سهامدار آذرآب شنبه تغییر می کند