مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:552023-01-05سياسي

گزارش رأی الیوم؛ چرا ترامپ شهید سلیمانی را دشمن شماره یک آمریکا توصیف کرد؟


رییس جمهور سابق آمریکا پس از ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وی را دشمن شماره یک آمریکا توصیف کرد که باید حذف می شد.

دلیل اصلی این ترور چه بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه سال از ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمانش به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، می گذرد.

بامداد 13 دی 1398 در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی ، سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی و همراهانشان به شهادت رسیدند.

این جنایت با دستور مستقیم ترامپ صورت گرفت.

شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس نائب رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در تلاش برای کم کردن سلطه آمریکا در کشورهای خاورمیانه بودند تا آن را در نهایت وادار به ترک منطقه کنند.

نیروی قدس  نیز به نیروهای مخالف رژیم صهیونیستی در فلسطین، سوریه و لبنان کمک می کرد تا به مقاومت مقابل صهیونیست ها ادامه دهند و سرزمین های اشغالی را آزاد کنند، امری که هم واشنگتن و هم تل آویو را به شدت نگران می کرد.

  زیرا تجربه و توانمندی بالای حاج قاسم در مسیر کم کردن نفوذ آمریکا و مقابله با تاکتیک های جنگی اشغالگران در کنار دستاوردهای او در تقویت قدرت حزب الله، حماس، الحشد الشعبی و انصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رأی الیوم؛ چرا ترامپ شهید سلیمانی را دشمن شماره یک آمریکا توصیف کرد؟

گزارش رأی الیوم؛ چرا ترامپ شهید سلیمانی را دشمن شماره یک آمریکا توصیف کرد؟