مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:402023-01-05دانش

حدادی اصل: فرصت مطالعاتی اساتید در 4 کشور فعلا متوقف است


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین الملل از توقف فرصت مطالعاتی اساتید در 4 کشور کانادا، فرانسه، انگلیس و آلمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور بین الملل صبح امروز در اجلاس روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با بیان اینکه وزارت علوم در حال ترمیم مظلومیت فرهنگ است، گفت: در چهار گوشه کشور قرار است اتحادیه هایی داشته باشیم، در حوزه دریای خزر اتحادیه داریم که ارتباطاتمان در این حوزه با کشورهای دیگر بسیار خوب است.

وی افزود: پیش از این کشورهای اروپایی و کشورهای اطراف ما انتظار داشتند ما برایشان دانشجو بفرستیم اما حالا دانشگاه های ما به اندازه ای پیشرفت کردند که به دنبال جذب دانشجو از کشورهای دیگر هستیم، در حال حاضر بیشتر از 100 هزار دانشجو از کشورهای مختلف داریم، ما در پارک های علم و فناوری هم ارتباطاتی با کشورهای دیگر داریم و ما در وزارت علوم با پارک های علم و فناوری و دانشگاه هایی که در این زمینه کار می کنند همکاری خوبی داریم.

حدادی اصل اظهار داشت: در بحث تبادل استاد و دانشجو و پژوهش های بین المللی وضعیت بسیار خوبی داریم، برخی کشورها مانند کشور مالی علاقمند هستند که دانشگاه های فنی ما در آن کشورها فعال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی اصل: فرصت مطالعاتی اساتید در 4 کشور فعلا متوقف است

حدادی اصل: فرصت مطالعاتی اساتید در 4 کشور فعلا متوقف است