مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 10:052023-01-05اجتماعي

بزرگراه شهید آوینی هفته دیگر با محدودیت ترافیکی مواجه است


رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به مدت 48 ساعت در بزرگراه شهید آوینی به دلیل عملیات عمرانی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ مصطفی زینی وند گفت: به دلیل عملیات عمرانی در بزرگراه شهید آوینی_ محدوده خیابان سلمان فارسی (احداث یک دوربرگردان غیر همسطح برای رفع یک نقطه حادثه خیز و دارای گره ترافیکی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران)، در این بزرگراه از ساعت 24 روز شنبه هفدهم دی تا ساعت 24 روز دوشنبه روز نوزدهم دی ماه محدودیت هایی برای تردد وسایل نقلیه به شرح ذیل توسط پلیس راهور تهران بزرگ اعمال خواهد شد.

الف) رینگ اول اعمال محدودیت ها در بزرگراه شهید آوینی محدوده خیابان سلمان فارسی (محل اجرای پروژه) به شرح ذیل خواهد بود: 1- مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آوینی در محل خیابان سلمان فارسی مسدود خواهد شد و جریان ترافیک به داخل خیابان سلمان فارسی هدایت می شود تا با عبور از میدان سلمان فارسی و میدان امام هادی (ع) و خیابان شهید زهره وند وارد بزرگراه شهید آوینی به سمت غرب شود.

2- مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آوینی قبل از محل اجرای پروژه مسدود خواهد شد و بار ترافیکی این مسیر که از خیابان شهید رجایی وارد بزرگراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شهید آوینی هفته دیگر با محدودیت ترافیکی مواجه است

بزرگراه شهید آوینی هفته دیگر با محدودیت ترافیکی مواجه است