مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:502023-01-05اجتماعي

وزش باد نسبتا شدید و بروز کولاک در گردنه های استان زنجان


کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وزش باد نسبتا شدید و افت دما را از پدیده های جوی استان طی دو روز آینده اعلام کرد و گفت: افت دمای پیش بینی شده برای استان در حدود 6 درجه است.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وزش باد نسبتا شدید و افت دما را از پدیده های جوی استان طی دو روز آینده اعلام کرد و گفت: افت دمای پیش بینی شده برای استان در حدود 6 درجه است.

حسین سلطانی امروز در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: فعالیت این سامانه که از روز گذشته در استان آغاز شده بود، بارش هایی را به همراه داشت.

کارشناس پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان کاهش دما را مهم ترین پدیده جوی استان طی دو روز آینده دانست و افزود: این کاهش دما بین 4 تا 6 درجه پیش بینی شده است.

سلطانی با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید و وقوع کولاک در ارتفاعات به ویژه گردنه ها را محتمل کرده است، ادامه داد: وی از ثبت دمای دو درجه زیر صفر در زنجان خبر داد و افزود: در حال حاضر وضعیت جوی استان در بیشتر مناطق ابری و مه آلود بوده و بارش برف به صورت پراکنده در برخی مناطق وجود دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد نسبتا شدید و بروز کولاک در گردنه های استان زنجان

وزش باد نسبتا شدید و بروز کولاک در گردنه های استان زنجان