مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:352023-01-05اقتصادي

اعطای 60 میلیارد خدمات درمانی به بیماران نیازمند خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 60 میلیارد ریال کمک های خدمات درمانی و تسهیلات خدمات درمانی به بیماران نیازمند ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد علی کاوسی در برنامه تلویزیونی شب های زعفرانی، با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی بر روی 50 گسل زلزله قرار گرفته و استانی حادثه خیز است، اظهار داشت: امروز باید به سمت خود امدادی و دگر امدادی گام برداریم تا در زمان حادثه بتوانیم با آرامش به هم نوعان خود کمک کنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به صورت رایگان آموزش های همگانی را به مردم ارائه می دهد، افزود: در حال حاضر 213 خانه هلال در سطح شهرها و روستاهای استان وجود دارد و این آموزش ها را به علاقه مندان ارائه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در هر نقطه ای از استان که بیش از 10 نفر متقاضی جهت یادگیری آموزش های همگانی وجود داشته باشد، مربی اعزام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش های امدادی صرفاً کمک های اولیه نیست بلکه در زندگی روزمره نیز کاربرد دارد، گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت members.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 60 میلیارد خدمات درمانی به بیماران نیازمند خراسان جنوبی

اعطای 60 میلیارد خدمات درمانی به بیماران نیازمند خراسان جنوبی