مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:302023-01-05فرهنگي

هنرمندان مرزنشین تایبادی حمایت می شوند


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان مرزی تایباد بر حمایت از هنرمندان و فعالان فرهنگی مرزنشین این منطقه تاکید کرد و پیرامون اختصاص کمک های ویژه از محل صندوق اعتباری هنر به آن ها قول مساعد داد.

- احمد مقیمی روز گذشته، پس از برگزاری نشستی با هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان تایباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقراری عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه منابع فرهنگی، امکانات و ظرفیت های در اختیار این وزارتخانه برای همه نقاط کشور است.

وی هدف از سفر خود به تایباد را شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و هنری این منطقه به صورت میدانی ذکر کرد و افزود: بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات نقاط محروم و کم برخوردار ما را در سیاستگزاری ها و برنامه ریزی های کلان در وزارتخانه کمک خواهد کرد تا بتوان برای رفع مشکلات حوزه فرهنگی و هنری این مناطق اقدام نمود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در نشست امروز با اهالی فرهنگ و هنر تایباد، نظرات آنان شنیده و مقرر شد حمایت هایی که تحقق آن ها زودهنگام است، از طریق صندوق اعتباری هنر پیگیری شود.

جابر آفریدون، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد نیز در حاشیه این نشست گفت: سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین ماه امسال به تایباد، مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان مرزنشین تایبادی حمایت می شوند

هنرمندان مرزنشین تایبادی حمایت می شوند