مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:202023-01-05پزشكي

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های مشهد


با گسترش سویه جدید کرونا، میزان بستری بیماران دارای مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان های استان خراسان رضوی 12 درصد و آمار مراجعات سرپایی به مراکز منتخب کرونا پنج درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، براساس آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طی 24 ساعت اخیر، 3 مبتلای جدید به کرونا شناسایی شده و هم اکنون تعداد بیماران بستری مبتلا و مشکوک به کرونا که روز گذشته 30 نفر بود امروز به 34 نفر رسیده است.

همچنین تعداد تست های آزمایشگاهی انجام شده در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی 24 ساعت اخیر با 407 مورد افزایش به یک میلیون و 936 هزار و 616 نفر رسید.

مریم سالاری رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص به خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار هم اینک میزان مثبت شدن تست های رپید و پی.

سی.

آر کرونا 2 درصد، میزان بستری بیماران دارای مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان های استان خراسان رضوی 12 درصد و آمار مراجعات سرپایی به مراکز منتخب کرونا پنج درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در میان ماه های مختلف سال بیشترین میزان ابتلا و بستری با 21 درصد در فروردین ماه و پس از پایان سفرهای نوروزی بوده است که پیش بینی می شود در فروردین ماه سال 1402 با توجه به قرار داشتن ماه مبارک رمضان در ایام نوروز روند افزایشی امسال و سال ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های مشهد

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های مشهد