مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:502023-01-04اقتصادي

صنعت مزیت نسبی استان سمنان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه صنعت مزیت نسبی استان است، گفت: رعایت الگوی مصرف برای ادامه چرخه صنعت ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حمیدی شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت مصرف گاز استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه صنعت مزیت نسبی استان است، گفت: رعایت الگوی مصرف برای ادامه چرخه صنعت در استان سمنان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز بازار و مردم ضرورت دارد، چرخه بعضی از شرکت ها و واحدهای صنعتی از تولید متوقف نشود، افزود: رعایت الگوی مصرف توسط همه مردم کمک به چرخه تولید را به همراه خواهد داشت.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در صورت رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین شهری و هم صنعت، شاهد کمترین آسیب در بخش های مختلف خواهیم بود، بیان کرد: قاعدتاً صرفه جویی در مصرف گاز جزیره ای نیست حمیدی با اشاره به اینکه استان ها با رعایت الگوی مصرف به همدیگر کمک می کنند تا کمترین خسارت چه در بخش صنعت و چه در بخش مشترکین شهری وارد شود، ابراز داشت: سوخت دوم واحدهای صنعتی با توجه به شرایط فعلی، فعال و در صورت ضرورت جایگزین شود تا چرخه تولید متوقف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت مزیت نسبی استان سمنان است

صنعت مزیت نسبی استان سمنان است