مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:252023-01-04سياسي

نقاط حادثه ساز استان بوشهر اصلاح شود/ لزوم افزایش ایمنی جاده ها


برای ایمنی جاده ها و اصلاح نقاط حادثه ساز اقدامات لازم باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در نشست شورای راهبری کاهش تصادفات استان بوشهر با حضور فرمانده پلیس راه کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت خدمات نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون را درخور تحسین دانست و اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است و خدمات آنان مورد توجه همه مردم قرار دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت جاده های استان افزود: جاده عسلویه به جم با افتتاح طرح آبرسانی سیراف به جم و کاهش تردد کامیون های آبرسانی بهبود می یابد.

وی از افتتاح طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و تصریح کرد: این پروژه مهم آبرسانی در بهمن ماه امسال وارد مدار تولید و بهره برداری می شود و تردد روزانه صدها تریلری و کامیون حامل آب حذف می شود.

محمدی زاده با اشاره به بازسازی جاده سیراف به جم، خاطر نشان کرد: با حذف کامیون های حامل آب به شهرستان جم، بازسازی و بهسازی این جاده در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اصلاح جاده ها در شهرها و روستاهای استان، خاطر نشان کرد: برای ایمنی جاده ها و اصلاح نقاط حادثه ساز اقدامات لازم باید در دستور کار قرار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه ساز استان بوشهر اصلاح شود/ لزوم افزایش ایمنی جاده ها

نقاط حادثه ساز استان بوشهر اصلاح شود/ لزوم افزایش ایمنی جاده ها