مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:252023-01-04بين الملل

روزنامه دانمارکی: اروپا باید نتانیاهو را محکوم کند نه اینکه به او تبریک بگوید


یک روزنامه دانمارکی ضمن محکوم کردن تبریک رییس کمیسیون اتحادیه اروپا به نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی، گفت که اتحادیه اروپا باید کابینه جدید تل آویو را محکوم کند نه اینکه به آن ها تبریک بگوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه دانمارکی پولیتیکن ، امروز (چهارشنبه)، در سرمقاله خود تبریک اورزولا فون در لاین رییس کمیسیون اتحادیه اروپا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

این روزنامه دانمارکی در این باره نوشت: رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در توییتر به طرز ناشایستی به کابینه جدید [تل آویو] تبریک گفت.

کشورهای اتحادیه اروپا از جمله دانمارک می بایست کابینه جدید [اسراییل] را محکوم می کردند.

روزنامه پولیتیکن در ادامه وزیران کابینه جدید رژیم صهیونیستی را دسته ای افراطی خواند و در عین حال افزود که ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مؤید تروریسم و نژادپرستی است و بتسلییل اسموتریچ وزیر امور دارایی این رژیم نیز در اظهارات خود به نقض قوانین بین المللی اشاره کرده است.

این رسانه همچنین تأکید کرد که آنچه در حال روی دادن است یک ساختار راستگرای افراطی تر در کابینه اسراییل برای بازگردانی نتانیاهو به قدرت است؛ نتانیاهویی که خود به اتهام فساد تحت پیگرد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه دانمارکی: اروپا باید نتانیاهو را محکوم کند نه اینکه به او تبریک بگوید

روزنامه دانمارکی: اروپا باید نتانیاهو را محکوم کند نه اینکه به او تبریک بگوید