مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 21:252023-01-04سياسي

برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور در قم


دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برگزاری اولین جلسه این هیئت در روز پنجشنبه با حضور رییس ستاد کانون های مساجد کشور در قم خبرداد.

- ایسنا/قم دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برگزاری اولین جلسه این هیئت در روز پنجشنبه با حضور رییس ستاد کانون های مساجد کشور در قم خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با ایسنا با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که اولین جلسه آن فردا (پنجشنبه15دی ماه)برگزار می شود گفت: درراستای بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص نهضت علمی و نرم افزاری و بایدها و نبایدهای این حرکت بالنده و عظیم، یکی از مهمترین راهکارهای عملیاتی کردن این رهنمودهای حکیمانه، تشکیل هیئت اندیشه ورز ، در کنار مدیران است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به ضرورت تشکیل این هیئت ادامه داد: لزوم یکپارچگی در سیاستگذاری، برنامه ریزی و ارزشیابی برنامه ها، از ضرورت های ایجاد هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور است، به گونه ای که در سازوکار اداری، در کنار هر مدیر، به عنوان یک سیاستگذار فرهنگی و هنری، یک هیئت اندیشه ورز نهادینه شده و ساختار آن در تشکیلات وجود داشته باشد تا به عنوان بازوی مشورتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور در قم

برگزاری اولین جلسه هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های مساجد کشور در قم