مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 21:202023-01-04ورزشي

رقابت بین باشگاه ها باعث خواهد شد بازیکنان خوبی به تیم ها اضافه شوند


رقابت بین باشگاه ها باعث خواهد شد که بازیکنان خوبی به تیم ها اضافه شوند و هیچ چیزی غیرقابل ممکن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هوگو آلمیدا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: فردا بازی سختی داریم، مس تیم خوبی است و مربی خوبی دارد، لیگ حالت رقابتی پیدا کرده است و باید در حالت خوبی باشیم تا بازی را ببریم.

  وی افزود: مردم انتظار دارند به عنوان یک تیم قهرمان نمایش ارائه دهیم، فوتبال است و اتفاق می افتد که توپ ها وارد دروازه نشود، فردا آخرین بازی نیم فصل است، 5 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم، گروه جدیدی هستیم که در سپاهان کار می کنیم و زمان می برد تا به شرایط ایده آل دست یابیم.

  آلمیدا در خصوص حضور رونالدو در عربستان و احتمال حضور بازیکنان بزرگ جهان در ایران خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد، رقابت بین باشگاه ها باعث خواهد شد که بازیکنان خوبی به تیم ها اضافه شوند و هیچ چیزی غیرقابل ممکن نیست.

  مربی سپاهان در خصوص شرایط فرناندز و احتمال جدایی نورافکن در نیم فصل گفت: فرناندز مصدومیتی داشت که اخیرا به تمرینات گروهی تیم اضافه شده است و تا هفته آینده برای بازی آماده می شود، در خصوص شایعات جدایی نورافکن باید بگویم من خودم بازیکن فوتبال بودم و می دانم در این مقطع از فصل که در نقل و انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بین باشگاه ها باعث خواهد شد بازیکنان خوبی به تیم ها اضافه شوند

رقابت بین باشگاه ها باعث خواهد شد بازیکنان خوبی به تیم ها اضافه شوند