مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:402023-01-04سياسي

علامه مصباح یزدی پرچمدار ولایت است


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: علامه مصباح یزدی پرچمدار بصیرت بود و به همین دلیل عمار انقلاب نام گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا منتظری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی اظهارکرد: آیت الله محمد تقی مصباح یزدی تصویری زیبا از چگونه بودن و چگونه زیستن را تعبیر کردند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: هرازگاهی در آسمان این مرز و بوم ستارگانی ظهور می کنند که در زمان حیاتشان راه عبور از ظلمات جهل را به ما نشان می دهند و بعد از فروغشان هم آثار ماندگارشان چراغ راه می شوند که آیت الله مصباح یزدی مصداق یکی از این افراد است.

وی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی نیکو سخن گفت، نیکو نوشت، نیکو زندگی کرد و همه را به نیکویی در راه گام نهادن در طریق سعادت و نیکبختی فراخواند.

منتظری اضافه کرد: وظیفه ما در درجه نخست شناخت چهره های بزرگ نظیر مصباح یزدی بوده و لازمه رسیدن به این امر مهم تلاش بسیار است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در دریای علم این بزرگوار شناور شویم تا بتوانیم مرواریدهای گرانبها از عمق اقیانوس این شخصیت برای ساحل نشینان تشنه سعادت به ارمغان بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح یزدی پرچمدار ولایت است

علامه مصباح یزدی پرچمدار ولایت است