مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:352023-01-04اجتماعي

جامعه پذیری دانش آموزان ما در دوره آموزش مجازی تغییر کرد


اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه پذیری دانش آموزان در دوره آموزش غیر حضوری توسط رسانه های ناهمخوان با فرهنگ ما، تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با مدیران رسانه های استان اصفهان ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: رسانه را به عنوان یار کمکی و همکار می دانیم و در حقیقت کار ما با رسانه همپوشانی زیادی دارد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما افزایش سطح آموزش و فرهنگ عمومی جامعه بوده که بی تردید یکی از رسالت های رسانه ها اعم از رسانه های مختلف است؛ بنابراین اهداف ما یکی است اما شکل آن متفاوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: رسانه ها به عنوان رابط بین مردم و مسئولان هستند و آنچه که را مسئولان انجام می دهند به بدنه جامعه منعکس می کند و انتظارات مردم را از بدنه جامعه به مسئولان منتقل می کند و درصورتی که این اتفاق بیفتد رضایت مندی حاصل می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه رسانه ها به نوعی بازوی مشورتی آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: رسانه ها زمانی که به عنوان آیینه بازخورد عملکرد مسئولان عمل کنند ما هم نقاط منفی خود را از آنان می گیریم و اصلاح می کنیم و نقاط قوت را تقویت می کنیم و در این زمینه رابطه با رسانه باید نزدیک و همکارانه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه پذیری دانش آموزان ما در دوره آموزش مجازی تغییر کرد

جامعه پذیری دانش آموزان ما در دوره آموزش مجازی تغییر کرد