مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:352023-01-04اقتصادي

باشگاه تعاون در گلستان راه اندازی شد


مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات آموزش تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی نخستین باشگاه تعاون کشور در گلستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدامیرحسین جوزی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از سامانه باشگاه تعاون گلستان اظهار کرد: سند توسعه تعاون کشور 10 سال قبل ابلاغ شده اما با وجود اینکه ت 27 دستگاه اجرایی مکلف به اجرای آن بودند هم اکنون و از طریق وزارتخانه های مرتبط فقط بین سه تا پنج درصد آن عملیاتی شده است.

مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات آموزش تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده از تعاونی ها را یکی از طرح های دولت برای کمک به حل مشکلاتی مانند بیکاری برشمرد و گفت: باشگاه تعاون نماد مردمی سازی دولت است.

وی اضافه کرد: باشگاه تعاون یک پایگاه اجتماع و نقطه تلاقی دولت و مردم به شمار می رود.

جوزی ادامه داد: با استفاده از جلب مشارکت بیشتر شرکت های تعاونی می توان با مطالبه گری، راحت تر بر مشکلات غلبه کرده و علاوه بر آن مسیر رسیدن به توسعه را سریع تر پیمود.

مدیرکل آموزش، ترویج و تحقیقات آموزش تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ترویج فرهنگ تعاونی، افزایش مشارکت های اجتماعی و اقتصادی با تکیه بر توان و ظرفیت های مردمی در قالب تشکیل شرکت های تعاونی ها از جمله اهداف باشگاه تعاون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه تعاون در گلستان راه اندازی شد

باشگاه تعاون در گلستان راه اندازی شد