مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:322023-01-04سياسي

نمایشگاه بزرگ کتاب در لرستان بهمن ماه برپا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی رویداد نمایشگاه کتاب در استان در بهمن ماه خبر داد.

- منصور احمدی چهاردهم دی ماه در آیین تجلیل از برگزیدگان نهمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان و رونمایی از کتاب سال در حوزه قرآن و عترت، اظهار کرد: عرصه خدمت رسانی لحظات شیرینی دارد که همنشینی با فرهیختگان از شیرین ترین لحظات آن است.

وی افزود: دین اسلام بر پایه دانایی، علم و دانش استوار بوده که ستون دانایی نیز کتاب است و بر همین اساس لفظ جلاله کتاب با مشتقات آن 250 بار در قرآن به کار برده شده.

احمدی گفت: در نهمین دوره جایزه کتاب سال استانی لرستان، آثار در موضوعات ده گانه رده بندی دیویی و نیز گروه کودک و نوجوان ارزیابی و داوری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در این دوره در مجموع 100 عنوان کتاب مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: پس از داوری مرحله اول 12 عنوان کتاب به مرحله دوم راه یافت که از میان آثار یاد شده، پس از ارزیابی دقیق و علمی هر اثر از سوی حداقل دو نفر از داوران چهار عنوان برگزیده و پنج عنوان کتاب شایسته تقدیر شناخته شد.

وی گفت: از ابتدای کسب مسئولیت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یکی از اولویت های کاری را تبیین و ترویج فرهنگ کتاب خوانی گذاشتیم و در این زمینه دست یاری به سوی فعالان حوزه کتاب دراز می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ کتاب در لرستان بهمن ماه برپا می شود

نمایشگاه بزرگ کتاب در لرستان بهمن ماه برپا می شود