مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:252023-01-04سياسي

سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت ایران را صادر کرد


مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی فرهنگ مقاومت را از ایران به اقصی نقاط جهان صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام محمد جعفر محمدی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، عصر امروز در آیین گرامیداشت سومین سالگرد سردار سلیمانی و گرامیداشت دو شهید گمنام مدفون در واحد اسلامشهر که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی با شجاعت وصف ناپذیرش فرهنگ مقاومت را از داخل ایران به اقصی نقاط جهان منتقل و صادر کرده است.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامشهر، افزود: یکی از مهمترین وظایف و ماموریت های فرماندهان نظامی ایران این بود که فرهنگ مقاومت و ایثار را به خارج از ایران منتقل کنند که در این زمینه خوب عمل کردند و نمونه بارز آنها سردار سلیمانی است.

وی بیان کرد: مسئولین کشور ما وظیفه دارند که پاسدار خون شهدا و فرهنگ مقاومت باشند و این رویکرد در دولت جدید نمایان شده، اگر هجمه های متعدد به دولت مردمی زیاد  شده، بخشی از آن به دلیل این است که در کشور ما فرهنگ مقاومت به بدنه مسئولین نفوذ کرده و مسئولین ما این فرهنگ مقاومت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت ایران را صادر کرد

سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت ایران را صادر کرد