مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:002023-01-04اقتصادي

ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات؛ مهم ترین مشکل شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی


مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: اکنون مهم ترین مشکل شرکت های دانش بنیان، ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات است.

- ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات؛ مهم ترین مشکل شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: اکنون مهم ترین مشکل شرکت های دانش بنیان، ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات است.

مرتضی ذاکریان، عصر امروز چهارشنبه 14 دی در قرارگاه حمایت و تسهیل گری از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: با ارزش ترین دارایی جوانان فعال در شرکت های دانش بنیان، فکر و اندیشه آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این افراد وثایق لازم را ندارند که بتوانند برای دریافت تسهیلات به وثیقه بگذارند، تصریح کرد: برای حل مشکل شرکت ها مکاتبات و رایزنی هایی را با مرکز انجام دادیم که اعلام شد دستورالعمل لازم در این زمینه در حال تدوین است اما به جهت اهمیت موضوع مقرر شد استان مشکلات شرکت های دانش بنیان متقاضی تسهیلات را به صورت موردی مطرح و پیگیری کند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه کل اعتبارات بند الف تبصره 18 سال 1400 خراسان جنوبی 866 میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه 100 درصد آن جذب شده است، افزود: در موضوع اعتبارات بند الف تبصره 18 میزان 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات؛ مهم ترین مشکل شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی

ارائه تضامین برای دریافت تسهیلات؛ مهم ترین مشکل شرکت های دانش بنیان خراسان جنوبی