مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:552023-01-04سياسي

توسعه مدیریت سوانح جوامع محور؛ در اولویت هلال احمر خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خانه های هلال و توسعه مدیریت سوانح جوامع محور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

- توسعه مدیریت سوانح جوامع محور؛ در اولویت هلال احمر خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خانه های هلال و توسعه مدیریت سوانح جوامع محور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

محمدعلی کاوسی، امروز چهارشنبه 14 دی در نشست ویدئو کنفرانسی شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان، با بیان اینکه داوطلبان، هم ثروت مادی و هم ثروت معنوی جمعیت هلال احمر به حساب می آیند، اظهار کرد: بهره بردن از این ثروت های پربرکت قطعاً با برنامه ریزی های بلندمدت و اصولی نتیجه بخش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز علاوه بر افزایش آمار داوطلبان باید به فکر ترویج و گسترش مفاهیم داوطلبی نیز باشیم، گفت: جوامع شهری و روستایی ما باید آگاهی پیدا کنند که داوطلبی فقط محدود به یک کارت سازمانی نیست بلکه تعهدی است که باید با جدیت ادا شود.

کاوسی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری یک میلیون و 400 هزار داوطلب جدید در کشور عضو جمعیت هلال احمر می شوند، تصریح کرد: در این راستا سهمیه استان خراسان جنوبی جذب 22 هزار داوطلب در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مدیریت سوانح جوامع محور؛ در اولویت هلال احمر خراسان جنوبی

توسعه مدیریت سوانح جوامع محور؛ در اولویت هلال احمر خراسان جنوبی