مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:252023-01-04سياسي

علامه مصباح یزدی الگویی بی بدیل برای جامعه است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که علامه مصباح الگویی بی بدیل برای جامعه است، گفت: همان طور که شخصیت حاج قاسم مرد میدان رزم بود علامه مصباح یزدی هم مرد میدان جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد رهنمایی عصر چهارشنبه در همایش بزرگداشت شخصیت عمار انقلاب اظهار کرد: شخصیت علامه مصباح یزدی از دوران کودکی دارای معصومیت خاصی بود و وقتی زندگینامه ایشان را مرور می کنیم عصمت فوق العاده در رفتار و منش او ملاحظه می کنیم.

عضو هیئت علمی و دانشیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: تربیت خانوادگی فوق العاده داشته و استادانی مانند حضرت امام (ره) و آیت الله بهجت ایشان را پرورش داد و این درس ها و آموزه ها عامل ایجاد تحولات بزرگی در شخصیت ایشان شد.

وی گفت: هر سال که می گذرد بیشتر از سال گذشته جنبه های مختلف شخصیت بزرگ این عالم در دنیا شناخته می شود و ما امسال بیشتر از سال گذشته این شخصیت را می شناسیم.

شاگرد آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: دشمن بداند آیت الله مصباح بعد از زمان حیاتش هم بسیار موثر خواهد بود و این شخصیت بزرگ همواره اثرگذار است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: شخصیت مصباح یزدی از دوران کودکی ذوب در خدا و اولیای الهی بود و نام خدا از زبان ایشان هرگز قطع نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح یزدی الگویی بی بدیل برای جامعه است

علامه مصباح یزدی الگویی بی بدیل برای جامعه است