مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:202023-01-04بين الملل

برای اولین بار بعد از 15 سال / کشتی گردشگران اروپایی به ونزوئلا رفت (+عکس)


علی پادرون، وزیر جهانگردی ونزوئلا با استقبال از ورود این کشتی تفریحی اروپایی گفت: «ونزوئلا سال ها از رادار کشتی های مسافرتی تفریحی محو شده بود.

» - برای اولین بار بعد از 15 سال / کشتی گردشگران اروپایی به ونزوئلا رفت (+عکس) علی پادرون، وزیر جهانگردی ونزوئلا با استقبال از ورود این کشتی تفریحی اروپایی گفت: ونزوئلا سال ها از رادار کشتی های مسافرتی تفریحی محو شده بود.

ونزوئلا برای نخستین بار پس از 15 سال پذیرای یک کشتی تفریحی با حدود 500 مسافر از اروپا بود که روز سه شنبه 3 ژانویه در سواحل این کشور پهلو گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، کشتی آمادئا که تحت مدیریت یک شرکت آلمانی قرار داد روز سه شنبه در حالی که پرچم باهاما را برافراشته بود وارد جزیره مارگاریتا در دریای کاراییب شد و در بندر بین المللی گواماچه، یکی از بزرگترین بندرهای ونزوئلا پهلو گرفت.

ورود این کشتی تفریحی به یکی از پرجاذبه ترین قطب های گردشگری ونزوئلا در جزیره مارگاریتا پس از سال ها از آن جهت مورد توجه قرار گرفته که توریست ها پیش تر به دلیل نگرانی از وجود ناامنی و آشفتگی اقتصادی حاکم بر ونزوئلا از انتخاب این کشور به عنوان مقصد گردشگری خود امتناع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار بعد از 15 سال / کشتی گردشگران اروپایی به ونزوئلا رفت (+عکس)

برای اولین بار بعد از 15 سال / کشتی گردشگران اروپایی به ونزوئلا رفت (+عکس)