مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:152023-01-04فناوري

سرعت اینترنت در مناطق مختلف تهران با حضور خبرنگاران ارزیابی شد


پس از حواشی و انتقادات مطرح شده در زمینه کاهش محسوس سرعت اینترنت طی روزهای اخیر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از خبرنگاران این حوزه دعوت کرد با حضور در نقاط مختلف تهران، - پس از حواشی و انتقادات مطرح شده در زمینه کاهش محسوس سرعت اینترنت طی روزهای اخیر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از خبرنگاران این حوزه دعوت کرد با حضور در نقاط مختلف تهران، همراه تعدادی از مسئولان وزارتخانه ارتباطات، نمایندگان اپراتورها و همچنین شهروندان تهرانی، سرعت اینترنت همراه مورد سنجش قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای کار مقرر شد تا نقاط مختلف تهران برای سنجش سرعت اینترنت از سوی خود خبرنگاران انتخاب شود تا هرگونه شائبه احتمالی درباره انتخاب محل مورد بررسی از بین برود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جریان این بازدید، همراه خبرنگاران بودند.

پیمان قره داغی- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابتدا توضیح داد که برخی سایت ها وجود دارد که اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل طراحی کرده اند تا در مناطق لازم راه اندازی شود اما متأسفانه به دلیل اینکه در نقطه منتخب اجازه ایجاد سایت داده نمی شود، مشکلاتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اینترنت در مناطق مختلف تهران با حضور خبرنگاران ارزیابی شد

سرعت اینترنت در مناطق مختلف تهران با حضور خبرنگاران ارزیابی شد