مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:552023-01-04اجتماعي

عمل به توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون حرم امامین عکسریین در سامرا


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: با تاکید شهید حاج قاسم سلیمانی، توسعه و مقاوم سازی حرم سامرا را عملیاتی کردیم.

- ایسنا/کرمان رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: با تاکید شهید حاج قاسم سلیمانی، توسعه و مقاوم سازی حرم سامرا را عملیاتی کردیم.

علی مهاجری 14 دی ماه در بازدید تولیت آستان قدس رضوی از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام و گنبد تَل زینبیه در کرمان، گزارشی از اقدامات این ستاد در اعتاب مقدسه عراق را ارائه کرد.

وی با اشاره به این که کار ساخت گنبد جدید حرم مطهر حسینی در کرمان به پایان رسیده و به کربلای معلی منتقل شده است؛ از نصب گنبد جدید بر روی گنبد فعلی در آینده نزدیک خبر داد.

مهاجری همچنین با اشاره به استفاده از مدرن ترین شیوه های مهندسی روز دنیا در ساخت این گنبد، افزود: علاوه بر ساخت گنبد، پروژه لاغرسازی و مقاوم سازی ستون های اطراف ضریح مطهر به منظور افزایش فضای زیارتی و نیز اتصال سرداب های مقدس حرم هم توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان انجام شد.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان با یادآوری تاکیدات حاج قاسم سلیمانی مبنی بر رسیدگی به وضع حرم مطهر عسکریین، گفت: مشابه آن چه در کربلا انجام شد، در حال حاضر در سامرا در حال انجام است که بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون حرم امامین عکسریین در سامرا

عمل به توصیه شهید حاج قاسم سلیمانی پیرامون حرم امامین عکسریین در سامرا