مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:452023-01-04سياسي

بهادری جهرمی: در اغتشاشات، تکنولوژی ژن درمانی درمان سرطان خون را به دست آوردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت شامگاه روز گذشته سه شنبه (13 دی ماه) در جلسه با جمعی از علما، - سخنگوی دولت با اشاره توفیق های علمی ایران در ایام اغتشاشات گفت: در همین مدت ما جزو چند کشور محدود جهان شدیم که تکنولوژی ژن درمانی برای درمان سرطان خون را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت شامگاه روز گذشته سه شنبه (13 دی ماه) در جلسه با جمعی از علما، اساتید، نخبگان و فعالان رسانه ای جهان اسلام که به مناسبت شرکت در اجلاس بین المللی مکتب شهید سلیمانی به ایران سفر کرده اند، حضور پیدا کرد و به پرسش های آنان پیرامون مسائل منطقه و ایران پاسخ داد.

سخنگوی دولت در این نشست صمیمی ضمن خیر مقدم به حضار در جلسه، با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و برگزاری مراسمات گرامیداشت ایشان در سراسر ایران و سایر کشورها، گفت: حضور پرشکوه مردم و ابراز عشق در این مراسمات نشانه اوج دلدادگی و پیوند قلبی مردم با قهرمانان آزادی و مبارزه به ترویسم است و این عشق روز به روز بیشتر می شود.

بهادری جهرمی ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها در دوران حیات شان محور وحدت و اجتماع اندیشمندان و ملت های منطقه برای مقاومت در برابر تروریسم و اشغالگری بودند، بلکه امروز و پس از شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: در اغتشاشات، تکنولوژی ژن درمانی درمان سرطان خون را به دست آوردیم

بهادری جهرمی: در اغتشاشات، تکنولوژی ژن درمانی درمان سرطان خون را به دست آوردیم