مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:302023-01-04بين الملل

پاکستان تعرض به مسجد الاقصی را محکوم کرد


وزارت امور خارجه پاکستان امروز دربیانیه ای هتک حرمت «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر قدس به صحن مسجد الاقصی در بیت القدس اشغالی را محکوم کرد.

- وزارت امور خارجه پاکستان امروز دربیانیه ای هتک حرمت ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر قدس به صحن مسجد الاقصی در بیت القدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه پاکستان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای تعرض به مسجد الاقصی از سوی یکی از وزرای کابینه جدید رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان در این خصوص آمده است که این اقدام باعث تشدید اوضاع در سرزمین های اشغالی خواهد شد.

بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان در این باره افزود که مسجد الاقصی مکان مقدس و مورد احترام مسلمانان در سراسر جهان است و نقض حرمت آن به احساسات مذهبی مسلمانان لطمه زده، به تشدید اوضاع در سرزمین های اشغالی فلسطین دامن می زند.

وزارت امور خارجه پاکستان در ادامه اضافه کرد: اسراییل باید اقدامات غیرقانونی خود را متوقف کند و به حرمت اماکن مذهبی مسلمانان در سرزمین های اشغالی فلسطین احترام بگذارد.

فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل هم پیشتر در سخنانی اظهار داشت که آنتونیو گوترش بر ضرورت حفظ وضع موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان تعرض به مسجد الاقصی را محکوم کرد

پاکستان تعرض به مسجد الاقصی را محکوم کرد